Afspraak

  • Ik werk alleen op afspraak.
  • Een afspraak maken kan via Whatsapp, boek ruim van tevoren om teleurstelling te voorkomen.
  • De salon is geen geschikte en veilige plek voor kinderen of huisdieren.
  • Behandelingen worden niet uitgevoerd bij personen onder de 16 jaar.

Annuleren/wijzigen

  • Het annuleren/wijzigen van de afspraak kan kosteloos tot 24 uur van tevoren. 
  • Indien je binnen 24 uur de afspraak wilt annuleren/wijzigen word er 50% van de behandelingskosten in rekening gebracht. Dit door middel van een betaalverzoek.
  • Bij afspraken op maandag dient het annuleren/wijzigen op vrijdag te gebeuren. Dit omdat ik in het weekend niet werk.  

Te laat komen

  • Ben je iets later? Laat het dan even weten door middel van een berichtje.
  • Bij te laat komen kan het zijn dat ik de afspraak in moet korten. Dit i.v.m. mijn planning.
  • Na 15 minuten te laat ben ik genoodzaakt de afspraak te annuleren en word er 50% van de behandelingskosten in rekening gebracht. Dit door middel van een betaalverzoek.

Betaling

  • Betalen kan door middel van een betaalverzoek/QR code.
  • Contant betalen mag ook, graag zo gepast mogelijk. 
  • De betaling moet altijd in de salon worden voldaan.
  • Ik hanteer geen geld terug beleid.

Garantie

  • Er zit 7 dagen garantie op de nagels. 
  • De garantie is alleen geldig wanneer de onderhoud tips worden gevolgd.
  • Meld het op de dag van schade en maak een herstel afspraak.
  • Voor het herstellen van nagels na 7 dagen worden kosten gerekend.
  • Ik bied geen garantie op nagels die ik plaats nadat ik een set van een andere salon heb verwijderd. Dit geldt ook voor nagels met chrome poeder of matte topcoat.

Mobiele telefoon

  • Om praktische redenen en hechtingsproblemen te voorkomen is het gebruik van een mobiele telefoon niet toegestaan tijdens de behandeling. 
  • Verwacht je een telefoontje? Meld dit dan van te voren.

Nail art/repartie

  • Mocht je nail art willen of is er een reparatie nodig. Geef dit aan bij het maken van de afspraak. Wanneer dit van tevoren niet is aangegeven kan ik niet garanderen dat ik hier tijd voor heb.
  • Heb je al een idee wat voor nail art je wilt? Stuur een voorbeeldje door, dan kan ik kijken of het mogelijk is.

Eerste behandeling

  • Bij een eerste behandeling dienen de nagels vrij te zijn van product. Normale nagellak valt hier ook onder.
  • Wanneer het product niet door mij is gezet worden er extra kosten in rekening gebracht voor het verwijderen van het product. 
  • Geef dit aan bij het maken van een afspraak, hier word extra tijd voor gereserveerd. 
  • Ik verwijder geen acryl of solar nagels

Bacterie/schimmel

  • Ik behandel geen nagels met een bacterie of schimmel.
  • Kom je op de afspraak en constateer ik een bacterie of schimmel, dan kan ik de nagels niet behandelen. Mocht dit gebeuren ben ik genoodzaakt om 50% van de behandelingskosten in rekening te brengen. Dit door middel van een betaalverzoek.
  • Wanneer er een bacterie of schimmel op de nagel word geconstateerd zal ik doorverwijzen naar de huisarts.
  • Pas als de bacterie of schimmel volledig is uitgegroeid, zal ik de nagels behandelen.